برترین مدیران تجاری سال 2018

ونیز، 16 مارس 2018 - 10 رهبر برتر شرکت از بین بیش از 1600 پروفایل مدیر زیر 44 سال که در Federmanager ثبت شده اند، انتخاب شده اند. "جایزه مدیر جوان 2017" امروز به عنوان بخشی از نشست ملی جوانان Federmanager در ونیز به موضوع "ITALI"، مخفف "رهبری نوآورانه و پیشرفته برای ایتالیا" که با مشارکت Umana Spa و 4.Manager ایجاد شده است، اهدا شد. اتحادیه. در ادامه می توانید مقالات مربوط به کسب وکار را در کار بی کار دنبال کنید.

در اینجا اسامی 10 رهبر شرکتی است که با موفقیت فرآیند ارزیابی مدارک تحصیلی، شغلی، تجربیات بین المللی را که Federmanager با همکاری سر شکارچیان Hays Italia ترویج کرده است، پشت سر گذاشته اند:

الساندرا برونی، 39 ساله، رئیس صندوق مراقبت های بهداشتی تکمیلی گروه Fintecna و آتلانتیا؛
ریکاردو بوئی، 36 ساله، مدیر عملیاتی Humanitas;
فابریزیو فاوارا، 43 ساله، مدیر مرکزی استراتژی ها، برنامه ریزی، کنترل و پایداری Ferrovie dello Stato Spa.
سارا رجینا هاست، 40 ساله، مدیر جهانی ارتباطات داخلی و فرهنگ سازمانی در BHGE.
ماریا کریستینا لومانتو، 44 ساله، مدیر کل Miu Miu پاریس.
ساوریو لوپس، 43 ساله، مدیر منابع انسانی AMA Spa;
Jacopo Palermo، 41 ساله، مدیر عامل Impresa Percassi.
جاکومو فرانچسکو اسپرتا، 39 ساله، مدیر فروش لئوناردو اسپا؛
جولیو تیرلی، 38 ساله، مدیر مهندسی دریایی در Wartsila ایتالیا؛
کریستیانو ونتورینی، 35 ساله، مدیر مالی اسپا فیماگ
یک جایزه ویژه به اولین طبقه بندی شده، کریستیانو ونتورینی، که بلیت سفر مطالعاتی در دره سیلیکون را که آکادمی Federmanager در ژوئن 2018 برگزار خواهد کرد، جمع آوری کرد: یک هفته غوطه ور شدن کامل با سخنرانی های اساتید از معتبرترین دانشگاه ها و بازدید از نوآورترین شرکت های جهان

 استفانو کوزیلا، رئیس Federmanager گفت: "با این جایزه ما می خواهیم از مدیران جوانی که در این کشور کار می کنند و گواهی مستقیم از استعداد، خلاقیت و دانش ایتالیایی هستند حمایت کنیم." این افراد اهرم اصلی جذب سرمایه و سرمایه از خارج هستند و ما وظیفه داریم آنها را تقویت کنیم.

با تاکید بر شایستگی 10 برنده، رئیس Umana Spa، Raffaella Caprioglio، تصریح کرد که «مهارت های فنی دیگر به تنهایی کافی نیستند. آنها باید با توانایی قوی در ارتباط با دیگران، کار گروهی، مدیریت یک تیم و برقراری ارتباط پیوند زده شوند. ترکیب عناصر این پازل کلید موفقیت یک مدیر و شرکت است.
10 مدیر جوان در 3 گروه کاری که فردا برگزار خواهد شد برای بررسی موضوعات انتخاب شده توسط گروه جوانان Federmanager به عنوان محوری در آینده نزدیک شرکت خواهند کرد: جهانی شدن، ارتقای مهارت ها و ارتقای استعدادها، تحول دیجیتال.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد