معرفی روغن پارس و روغن پارس بابک 68

شاید شرکت نفت پارس را بشناسید و بدانید اما ندانید که این شرکت دقیقا چه محصولاتی را تولید می کند. در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که این شرکت دقیقا چه محصولاتی تولید می کند و همچنین یکی از محصولات این شرکت را برای شما شرح می دهیم ک توضیح می دهیم که این محصول از چه خصوصیاتی و همینطور ویژگی هایی برخوردار است. بنابراین خوشحال می شویم که تا انتها این مقاله همراه ما باشید و همینطور اگر نکته ای در مورد با این مطلب به ذهنتان می رسد باما به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید یکی از نمونه های گفته شده را در این صفحه ببینید.

روغن هیدرولیک پارس بابک

یکی از برترین دسته بندی هایی که این شرکت تا به حال تولید و عرضه کرده است، روغن هیدرولیک پارس بابک می باشد. در نظر داشت داشته باشید که شرکت نفت پارس روغن های بسیار زیادی تولید و عرضه کرده است اما یکی از برترین روغن هایی که در این سال ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، روغن پارس بابک می باشد.

روغن هیدرولیک پارس بابک در لیست روغن های برتر صنعتی قرار دارد و همینطور جزو دسته روغن هیدرولیک پارس می باشد. این روغن صنعتی در بسیاری از سیستم های هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در بسیاری از کمپرسور ها هم از روغن پارس بابک استفاده می کنند. قیمت روغن هیدرولیک پارس بابک در بسیاری از موقع قیمت مناسب تری نسبت به بسیاری از برند های خارجی و همینطور ایرانی خود دارد. روغن هیدرولیک پارس بابک از کیفیت خوبی برخوردار است چرا که شرکت نفت پارس در سال های متعدد نشان داده که محصولات تولید شده از این شرکت کیفیت خوبی را دارد.

در نظر داشته باشید که این دسته بندی از روغن های صنعتی مربوط به روغن های هیدرولیکی می باشد و همینطور جزو پر فروش ترین روغن های دستگاه های هیدرولیکی نیز شناخته می شود. در نظر داشته باشید که این روغن از قیمت بسیار خوبی برخوردار است و می توان برای انواعی از دستگاه های صنعتی نیز استفاده کرد.

روغن پارس بابک 68

یکی از برترین روغن هایی که اتفاقا فروش بسیار بالایی هم دارد، روغن پارس بابک 68 در بین روغن های تولید شده توسط شرکت نفت پارس می باشد. این روغن از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است و می توان آن را برای انواعی از دستگاه های صنعتی نیز استفاده کرد.

این روغن را می توان برای بسیاری از دستگاه های هیدرولیکی نیز استفاده کرد. در بسیاری از دستگاه هایی که از چرخ دنده نیز استفاده می کنند نیز می توان استفاده کرد و همچنین برای بسیاری از جعبه دنده ها نیز استفاده می شود. به صورت کلی این روغن در چند دسته بندی کلی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به صورت لیست وار برای شما توضیح و معرفی کرده ایم.

  1. سیستم های هیدرولیکی گردشی
  2. جعبه دنده ها
  3. انواع کمپرسور
  4. مورد استفاده در انواع از یاتاقان ها
  5. مورد استفاده در انواعی از دستگاه های نساجی

روغن پارس بابک 68 ویژگی های زیادی دارد و می توان از آن برای انواعی از دستگاه ها با این نوع از قابلیت استفاده کرد. در ادامه به برخی از ویژگی های این روغن نیز پرداخته ایم:

  1. مقاومت بسیار خوب در برابر حرارت
  2. پایداری و مقاومت بسیار خوب در برابرا اکسیداسیون
  3. محافظت در برابر خوردگی و همینطور ضد زنگ زدگی
  4. جداسازی بسیارخوب از هوا
  5. جلوگیری از تشکیل کف

معادل این روغن

روغن های هیدرولیکی معادل های زیادی دارند اما یکی از برترین معادل های این روغن روغن هیدرولیک بهران می باشد. این روغن هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که توسط شرکت نفت بهران تولید و عرضه شده است.

روغن هیدرولیک بهران جزو مهم ترین روغن هیدرولیک صنعتی در این بازار محسو می شود. این دسته از روغن جزو محبوب ترین و در عین حال پر فروش ترین روغن های موجود در بازار می باد که چرا که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. سایت تراور به صورت کلی تمامی محصولات برند بهران را به صورت اصل و اورجینال به می فروشد اما مشتریان می توانند روغن هیدرولیک بهران را در انبار اصلی شرکت بهران بارگیری کنند تا از اصل بودن کالا مطمعن شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد