بررسی روغن های صنعتی | روغن هیدرولیک بهران و روغن هیدرولیک پارس

گزارش: روغن های صنعتی انواع مختلفی دارند که کم نیستند. امروزه تقریبا برای هر نوع کار صنعتی، یک نوع روغن خاصی ساخته شده است که صرفا می تواند کار مورد نظر را انجام دهد. در واقع مهندسین این حوزه سعی کرده اند که هر روغن را بر اساس کارکرد دستگاه مربوطه شخصی سازی کنند.

البته این موضوع هم باعث می شود که یک روغن بخصوص که برای یک دستگاه کار می کند، برای دیگر دستگاه های صنعتی کارایی نداشته باشد. در واقع هزینه های خرید روغن صنعتی افزایش پیدا می کند اما نتیجه حاصل شده مطلوب است. در این مقاله هم نگاهی به یک روغن بسیار خوب که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است صحبت می کنیم این روغن، روغن بهران هیدرولیک H 68 می باشد که می توانید نمونه ای از آن را اینجا ببینید.

درباره این روغن زیاد صحبت شده است و توضیحات زیادی در اینترنت از این روغن موجود است اما در این مقاه نه تنها به خود روغن میپردازیم و انواعی از کارایی این روغن را مورد بررسی قرار می دهیم بلکه نمونه جایگزین این روغن را نیز به شما معرفی می کنیم. همچنین در مورد با جایگزین یا معادل این روغن هم صحبت کوتاهی خواهیم داشت.

روغن هیدرولیک بهران

همینطور که از نام این روغن پیدا است، این روغن جهت روانکاری اجزای مختلف هیدرولیک ها مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع روغن هیدرولیک بهران بهران انواعی از سیستم های هیدرولیکی تهیه شده است که می تواند کارایی لازم را داشته باشد.

روغن هیدرولیک بهران جزو مهم ترین روغن هیدرولیک صنعتی در این بازار محسو می شود. این دسته از روغن جزو محبوب ترین و در عین حال پر فروش ترین روغن های موجود در بازار می باد که چرا که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. سایت تراور به صورت کلی تمامی محصولات برند بهران را به صورت اصل و اورجینال به می فروشد اما مشتریان می توانند روغن هیدرولیک بهران را در انبار اصلی شرکت بهران بارگیری کنند تا از اصل بودن کالا مطمعن شوند.

روغن هیدرولیک پارس بابک

روغن هیدرولیک پارس بابک نیز جزو روغن های پر مصرف در بین روغن ها صنعتی می باشد. این روغن جایگزین و یا بهتر بگوییم که معادل روغن هیدرولیک بهران می باشد. در واقع در نبود روغن هیدرولیک بهران، می توان از روغنهیدرولیک پارس بابک نیز استفاده کرد و همینطور بالعکس.

روغن هیدرولیک پارس بابک در لیست روغن های برتر صنعتی قرار دارد و همینطور جزو دسته روغن هیدرولیک پارس می باشد. این روغن صنعتی در بسیاری از سیستم های هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در بسیاری از کمپرسور ها هم از روغن پارس بابک استفاده می کنند. قیمت روغن هیدرولیک پارس بابک در بسیاری از موقع قیمت مناسب تری نسبت به بسیاری از برند های خارجی و همینطور ایرانی خود دارد. روغن هیدرولیک پارس بابک از کیفیت خوبی برخوردار است چرا که شرکت نفت پارس در سال های متعدد نشان داده که محصولات تولید شده از این شرکت کیفیت خوبی را دارد

.

نکته: نکته ای که وجود دارد این است که روغن های هیدرولیک بهران و هیدرولیک پارس نیز در چه درجه یا گرانروی مختلف تولید شده اند. هر کدام یک از آنها نیز برای انواعی از کار های بخصوص تهیه و تولید شده است. بطور مثال روغن بهران هیدرولیک  H 68 برای انواعی از سیستم های هیدرولیکی کارایی دارد مخصوصا برای انواع از چرخ دنده ها، انواعی از کمپرسورهای برگشت پذیر سبک و همینطور سیستم ها روانکاری متمرکز کارایی دارد.

در بسیاری از مقالات عنوان شده است که می توانید از این روغن جهت روانکاری چرخ دنده ها و سیستم های هیدرولیکی هواپیما نیز استفاده کنید چرا که این روغن از پایداری حرارتی خوبی برخوردار است. منظور از پایداری حرارت است که می تواند در مقابل حرارت دوام بیاورد و کارایی خود را از دست ندهد.

ویژگی های این روغن:

1-     پایداری حرارتی

2-     پایداری هیدرولیتیک

3-     همراه با ویژگی ضد سایش

4-     همراه با ویژگی ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی

5-     جدایی روغن از آب به طور کامل

6-     مقاومت در برابر اکسیداسیون

چرا باید از روغن بهران هیدرولیک H 68 استفاده کرد؟

بطور کلی دو دلیل وجود دارد که نشان دهنده استفاده از این روغن می باشد. اول کیفیت بالای این محصول است. در واقع این روغن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بهوبی با نمونه های خارجی خود قابل رقابت است.دلیل دوم خرید از این روغن قیمت مناسب است. همینطور که گفته شد، این روغن به نسبت نمونه های خارجی خود از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و می تواند نیاز های مشتریان را برطرف کند اما روغن های خارجی در حد این کیفیت کمی قیمت بالاتری دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد